Termeni și Condiții

Internet Magazin TOTALL / Termeni și Condiții

Prezentul regulament reprezintă Termenii și Condițiile de utilizare ale site-ului www.totall.md Orice comandă plasată pe acest site trebuie sa fie de acord cu prezentul Regulament. Termenii și condițiile se vor aplica tuturor vînzărilor de bunuri de către SRL “EDERNET” ( ADRESA JURIDICA:MD-5902, R.MOLDOVA, or.Fălești, str. Luceafărul 34 , BANCA: B.C. “MOBIASBANCĂ GROUPE SOCIETE GENERALE” S.A. Filiala: Sucursala NR.11 Bălți, mun.Bălți , str.Ștefan cel Mare, 68. , BIC/SWIFT: MOBBMD22 , IBAN: MD45MO2224ASV28011507100 , CODUL FISCAL/ IDNO: 1018602002114 , COD TVA: 5700549) prin intermediul www.totall.md către cumpărător.

TOTALL este o societate comercială organizată în conformitate cu ligislația în vigoare care activează pe piața de retail oferind o gamă largă de produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru bărbați, femei, adolescenți si copii. Recomandăm citirea cu atenție a termenilor și condițiilor. TOTALL își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fară o altă notificare. Cea mai recenta versiune poate fi găsită accesând această pagină, numită "Termeni si condiții". TOTALL garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul total.md și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei TOTALL fără acordul prealabil scris al acesteia.

Navigarea pe SITE-ul total.md  urmată de plasarea unei COMENZI echivalează cu citirea, intelegerea si acceptarea DOCUMENTULUI Termeni si Condiții de mai jos de către orice CLIENT.

 

Politica de confidențialitate.

Informațiile furnizate către TOTALL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje echipei TOTALL, abonarea la newsletter, etc), conform legilor in vigoare. TOTALL nu furnizează datele dvs. și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora.
TOTALL garanteaza securitatea si confidențialitatea datelor găzduite si transmise prin sistemul său informațional. Aceste informații vor putea fi folosite de către TOTALL pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promoții, etc. , numai cu acordul prealabil al clientului. Furnizarea datelor personale catre TOTALL nu implica obligativate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstanț și pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date printr-un e-mail la adresa office@totall.md.
Datele personale vor putea fi transmise autorităților in drept să verifice tranzacțiile comerciale sau altor autorități în drept să efectueze orice verificări justificate in baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
TOTALL nu-și asumă răspunderea asupra pierderii sau copierii datelor cu caracter personal de către persone terțe prin intermediul software de interceptare deoarece datele sunt transmise către sistemul TOTALL prin cale electronica.
TOTALL certifică faptul că acordă o deosebită atenție protejării datelor cu caracter personal a tuturor celor care accesează site-ul total.md în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora. 

Veridicitatea informațiilor.

Informațiile furnizate de Client in timpul plasării comenzii trebuie sa fie reale, actuale și exacte. TOTALL își rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii, în cazul când datele furnizate nu sunt suficient de exacte și fac imposibilă realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzătoare a produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii TOTALL va incerca să îl contacteze pe Cumpărător pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibilă realizarea acesteia.

Livrarea produselor.

Livrarea produselor se face pe întreg teritoriul R.Moldova prin intermediul Poșta Moldovei și Nova Poșta.TOTALL își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de TOTALL care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzantelor legii R.Moldova.Valoarea daunelor pe care TOTALL își o poate asuma față de orice client este valoarea sumei încasate de TOTALL de la acest client.

Termenul de livrare al produselor diferă de transportatorul ales. Prin Poșta Moldovei termenul de livrare este între 48 ore pînă la 10 zile lucrătoare, Sîmbăta și Duminică nu se transmit comenzile către OP. Prin intermediul Nova Poșta termenul de livrarea al comenzilor este cuprins între 24 ore și 96 ore și se livrează direct la domiciliu (în zilele de Duminică prin intermediul Nova Poshta comenzile nu se livrează).

Notă: În toate cazurile enumerate costul cheltuielilor de livrare a produselor către client este suportat de către client.

Dreptul de autor a TOTALL asupra informațiilor publicate pe site. Intregul continut al site-ului TOTALL - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea TOTALL si este apărat de Legea pentru protecția drepturilor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul TOTALL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației in vigoare. Se permite folosirea site-ului TOTALL numai în limitele menționate în prezentul document.

Produse și politica de prețuri.

Produsele comercializate prin intermediul TOTALL sunt noi, în ambalajul original al producătorului și în momentul livrării sunt însoțite de factura fiscală și  certificat de garanție, conform legislației in vigoare. Produsele și serviciile sunt oferite in condițiile respectarii prevederilor prezentului document și în limita stocului disponibil.


Plata produselor.

Produsele comandate de pe site-ul total.md se pot achita prin ramburs direct la OP și curier sau se pot achita în avans direct pe site prin card bancar sau ordin de plată. La achitarea în avans comanda va fi livrată numai după ce va fi confirmată intrarea banilor în  contul TOTALL. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea.

Informații despre RETURUL produselor cumpărate.

În termen de 14 zile calendaristice clientul fară a invoca vre-un motiv oarecare poate denunța unilateral contractul cu total.md și poate returna în același timp produsele către TOTALL. 14 zile calendaristece se calculează din momentul primirii produsului de la curier sau din momentul în care produsul a ajuns la oficiul poștal indicat de către client sau indicat automat în dependență de adresa indicate de către client în momentul plasării comenzii.

Pentru a returna produsul (produsele) este obligatoriu de a complecta formularul de retur online, pe care îl găsiți aici.

  • Returnarea produselor se acceptă doar în condiția că nu au fost deteriorate produsule în sine și este în ambalajul sau cutia originală, în caz contrar ele vor fi expediate înapoi clientului fără a i se returna banii. De asemenea, NU se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, socuri etc.
  • Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
  • Returnarea produselor se poate face prin intermediul Poșta Moldovei sau Nova Poshta.

Adresa de retur: MD 3129 : R.Moldova mun.Bălți, str. Decebal 121/3 

     Dacă produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate și acestea.

Drepturile consumatorilor.

 Legea cu privire la înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare.

  1. Consumatorul este în drept să ceară vînzătorului, în unitatea de comerţ de unde a fost procurat în termen de 14 zile, înlocuirea unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinaţiei din alte cauze, cu efectuarea, în cazul diferenţei de preţ, a recalculului corespunzător.
  2. Dacă produsul necesar pentru înlocuire lipseşte, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul, iar vînzătorul este obligat să-i restituie contravaloarea produsului.
  3. Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul sau de a i se restitui contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu şi-a pierdut calităţile de consum şi dacă există probe că a fost cumpărat de la vînzătorul respectiv.

 Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar.

  1. Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite).
  2. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
  3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).
  4. Articole de parfumerie şi cosmetică.
  5. Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
  6. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
  7. Materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.).
  8. Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).
  9. Produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice.
  10. Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi).
  11. Autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări şi alte mijloace de transport naval de menire socială.
  12. Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanţie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente şi utilaje ce funcţionează cu gaze şi dispozitivele acestora).
  13. Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).
  14. Jucării.

Garanția produselor.

Ne dorim să vă bucurați de produsele achiziționate, motiv pentru care vă transmitem recomandările noastre cu privire la îngrijirea acestora și condițiile prin care puteți beneficia de garanție. Toate produsele comercializate de TOTALL beneficiază, în baza facturii, de o perioada de garanție comercială de 30 de zile calendaristice, calculate din momentul primirii coletului. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original, impreună cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala sau certificatul de garanție in original. În cazul în care nu se face dovada acestor documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.

 Recomandări generale de îngrijire și utilizare a încălțămintei.

Vă informăm că articolele de îmbrăcăminte, încălțăminte și/sau accesorii nu au o durată medie de utilizare și nici garanție legală de conformitate. Din acest motiv, pentru a asigura o experiență excelentă de folosință, vă recomandăm purtarea alternativă a produselor si respectarea instructiunilor de mai jos:

  • După fiecare purtare, încălțămintea trebuie curățată de praf și așezată pe polițe potrivite ca mărime și formă;
  • Este interzisă spălarea pantofilor în mașina de spălat;
  • Se recomandă depozitarea în locuri curate, ferite de umezeală sau surse de căldură;
  • Înainte de aplicarea oricărui produs pentru intretinere, luciu sau cremă este necesară curățarea si uscarea încălțămintei;
  • Pentru a crea condiţii igienice de purtare şi a mări durata de utilizare, se recomanda purtarea alternativă a 2-3 perechi de încălţăminte într-o săptămână;
  • Încălțămintea trebuie ferită de lovituri directe si de agățarea sau călcarea în obiecte ascuțite, smoală, bitum sau alte materiale ce pot conduce la distrugerea tălpii;
  • Pantofii cu toc inalt sau talpă înaltă nu sunt recomandați pentru conducerea autovehicolelor.

 Instrucțiuni de curățare și întreținere a încălțămintei din piele naturală.

  • Încălțămintea cu fețe netede sau presate se curăță de praf cu o cârpă moale umedă . Se recomandă evitarea periei și a substanțelor de curățare ce conțin acetonă și alcool;
  • Încălțămintea cu fete din piele velurată sau nabuc se curăță cu o perie specială pentru aceste tipuri de piele. A nu se folosi apa deoarece poate păta fața materialului. Petele de ulei sau grăsimi se pot indeparta doar cu solutii speciale, recomandate acestor tipuri de piele;
  • Încălțămintea cu fețe de lac sau metalizate se curăța de praf cu o cârpă moale, fiind interzisă folosirea substanțelor de curățare ce conțin acetonă și alcool;
  • Încălțămintea cu fețe textile se recomandă a fi purtată pe timp uscat. Dupa fiecare purtare, încălțămintea se curăță de praf cu perie de haine uscata.

 Modalităţi de asigurare a garanţiei:

  • Repararea produsului;
  • Înlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat;
  • Reducere din valoarea initială - in functie de natura deficiențelor prezentate;
  • Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

 Condiții in care garanția devine inaplicabilă sau nulă.

  • uzura morală sau uzura fizică normală a produsului;
  • decolorarea produsului sau a unor părți componente în urma expunerii la factori severi de mediu (surse de căldură și/sau umiditate);
  • defecte cauzate de utilizarea neadecvată sau în mod abuziv;
  • intervenția, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate;
  • deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de șocuri asociate cu ruperea, agățarea, lovirea sau zgârierea bunului;
  • întreținere defectuoasă.

Dispoziții finale.

Orice altă problemă cauzată de produsele si serviciile prezentate pe TOTALL care nu este deja tratată de nici un articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării in scris a problemelor, de către utilizator.
În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amabilă, competența revine instanțelor de judecată a R.Moldova sau a unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele părți. Fiind de acord cu acești Termeni si Condiții de Utilizare a site-ului TOTALL, clientul își asumă în totalitate consecințele ce decurg din folosirea în aceste condiții a site-ului.