TOTALL își dorește ca toți clienții să rămînă satisfăcuți în proporție de 100%. Știm că va fi greu si vor exista clienți care vor dori sa restituie produsele cumpărate de la noi. Înțelegem acest lucru și dorim să venim în ajutorul acelora dintre dumneavoastră care dintr-un motiv sau altul doresc să returneze produsele.
Contactează-ne să anunți ridicarea returului prin telefon la nr. +37362133996 .
Fiecare expediție este însoțită de toate documentele necesare pentru retur. Pentru a returna o comandă, adaugă formularul de retur împreună cu articolele pe care dorești să le returnezi în colet, închide bine coletul.
Adresa de livrare exactă pentru trimiterea retururilor este tipărită automat pe pe factura de însoțire a coletului. Formularul de retur la fel îl primiți odată cu coletul. În cazul în care nu mai ai aceste documente, poți trimite returul la adresa indicată de un consultant prin apel la numărul de telefon +37362133996 .
Adresa principală de retur este: MD 3129 , R.Moldova mun.Bălți, str. Decebal 121/3.
Coletul îl poți preda personal la Oficiul Poștal sau Oficiu Nova Poshta. Iar dacă dorești poți face un apel la serviciul de curierat Nova Poshta la numărul de telefon +(22)-855-969 pentru a primi o ridicare a coletului de la domiciliu.
În termen de 14 zile calendaristice clientul fară a invoca vre-un motiv oarecare poate denunța unilateral contractul cu total.md și poate returna în același timp produsele către TOTALL. 14 zile calendaristece se calculează din ziua următoare primirii bunurilor de la curier sau din momentul în care produsul a ajuns la oficiul poștal indicat de către client sau indicat automat în dependență de adresa indicată de către client în momentul plasării comenzii.
Pe lângă dreptul legal de returnare menționat mai sus, vă acordăm o garanție de returnare pentru perioada de 30 de zile de la primirea bunurilor. Astfel, puteți anula contractul și după expirarea perioadei de retragere de 14 zile prin returnarea bunurilor către noi în termen de 30 de zile de la primire (perioada începe în ziua următoare primirii bunurilor), atâta timp cât bunurile sunt în ambalajul original și sunt complete și atâta timp cât nu au fost folosite sau deteriorate și atâta timp cât nu constituie bunuri realizate conform specificațiilor consumatorului sau care sunt clar personalizate sau bunuri care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă dacă au fost desigilate după livrare. Expedierea este suficientă pentru a respecta termenul limită.
Dacă produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate și acestea.
După verificarea articolelor returnate, suma facturată va fi restituită prin metoda de plată pe care ai folosit-o inițial. Te rugăm să returnezi articolele în starea în care le-ai primit.
Bunurile trebuie sa fie expediate înapoi la adresa: MD 3129 , R.Moldova mun.Bălți, str. Decebal 121/3
Garanția returnării convenită prin contract nu afectează drepturile și revendicările dumneavoastră legale. În particular, dreptul dumneavoastră legal de retragere și drepturile dumneavoastră legale de garanție rămân neschimbate, indiferent dacă bunurile se află în ambalaje originale sau nu.
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curand acest lucru pentru a returna produsul și a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur și completarea tuturor câmpurilor de acolo. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de TOTALL. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți returna produsul pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Vă rugăm să completați pentru acest lucru Formularul de Retur . Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectivă dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de TOTALL.
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fără defecte. Însă în cazul în care primiți un produs defect, tot ce aveti de făcut este să contactați echipa TOTALL si vom aranja ca produsul să fie înlocuit. Și în acest caz vă rugăm să completati Formularul de Retur . Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24-72 de ore de la recepție, puteți reclama acest lucru și solicita înlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, sunt suportate de TOTALL. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.
Produsele returnate, cât și ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/săculeții pentru încălțăminte/bijuterii) trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării. Coletul în care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor.