Politica de Returnare

Internet Magazin TOTALL / Politica de Returnare

TOTALL își dorește ca toți clienții să rămînă satisfăcuți în proporție de 100%. Știm că va fi greu si vor exista clienți care vor dori sa restituie produsele cumpărate de la noi. Înțelegem acest lucru și dorim să venim în ajutorul acelora dintre dumneavoastră care dintr-un motiv sau altul doresc să returneze produsele.

Cum poți trimite un retur.

Contactează-ne să anunți ridicarea returului prin telefon la nr. +37362133996 .

Fiecare expediție este însoțită de toate documentele necesare pentru retur. Pentru a returna o comandă, adaugă formularul de retur împreună cu articolele pe care dorești să le returnezi în colet, închide bine coletul.

Adresa la care poți să trimiți returul.

Adresa de livrare exactă pentru trimiterea retururilor este tipărită automat pe pe factura de însoțire a coletului. Formularul de retur la fel îl primiți odată cu coletul. În cazul în care nu mai ai aceste documente, poți trimite returul la adresa indicată de un consultant prin apel la numărul de telefon +37362133996 .

Adresa principală de retur este: MD 3129 , R.Moldova mun.Bălți, str. Decebal 121/3.

Unde poți preda coletul de retur.

Coletul îl poți preda personal la Oficiul Poștal sau Oficiu Nova Poshta. Iar dacă dorești poți face un apel la serviciul de curierat Nova Poshta la numărul de telefon +(22)-855-969 pentru a primi o ridicare a coletului de la domiciliu.

Termenul legal de returnare a bunurilor.

În termen de 14 zile calendaristice clientul fară a invoca vre-un motiv oarecare poate denunța unilateral contractul cu total.md și poate returna în același timp produsele către TOTALL. 14 zile calendaristece se calculează din ziua următoare primirii bunurilor de la curier sau din momentul în care produsul a ajuns la oficiul poștal indicat de către client sau indicat automat în dependență de adresa indicată de către client în momentul plasării comenzii.

Dreptul de returnare de până la 30 de zile de la primirea bunurilor.

Pe lângă dreptul legal de returnare menționat mai sus, vă acordăm o garanție de returnare pentru perioada de 30 de zile de la primirea bunurilor. Astfel, puteți anula contractul și după expirarea perioadei de retragere de 14 zile prin returnarea bunurilor către noi în termen de 30 de zile de la primire (perioada începe în ziua următoare primirii bunurilor), atâta timp cât bunurile sunt în ambalajul original și sunt complete și atâta timp cât nu au fost folosite sau deteriorate și atâta timp cât nu constituie bunuri realizate conform specificațiilor consumatorului sau care sunt clar personalizate sau bunuri care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă dacă au fost desigilate după livrare. Expedierea este suficientă pentru a respecta termenul limită.

Notă: Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Dacă produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate și acestea.

Cum primiți banii înapoi.

După verificarea articolelor returnate, suma facturată va fi restituită prin metoda de plată pe care ai folosit-o inițial. Te rugăm să returnezi articolele în starea în care le-ai primit.

Bunurile trebuie sa fie expediate înapoi la adresa: MD 3129 , R.Moldova mun.Bălți, str. Decebal 121/3

Garanția returnării convenită prin contract nu afectează drepturile și revendicările dumneavoastră legale. În particular, dreptul dumneavoastră legal de retragere și drepturile dumneavoastră legale de garanție rămân neschimbate, indiferent dacă bunurile se află în ambalaje originale sau nu.

Produse livrate greșit.

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curand acest lucru pentru a returna produsul și a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur și completarea tuturor câmpurilor de acolo. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de TOTALL. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți returna produsul pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Vă rugăm să completați pentru acest lucru Formularul de Retur . Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectivă dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de TOTALL.

Produse defecte sau care prezinta deteriorari în momentul primirii.

Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fără defecte. Însă în cazul în care primiți un produs defect, tot ce aveti de făcut este să contactați echipa TOTALL si vom aranja ca produsul să fie înlocuit. Și în acest caz vă rugăm să completati Formularul de Retur . Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24-72 de ore de la recepție, puteți reclama acest lucru și solicita înlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, sunt suportate de TOTALL. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.

Notă: Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar.

  1. Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite).
  2. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
  3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).
  4. Articole de parfumerie şi cosmetică.
  5.  Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
  6. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
  7. Materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.).
  8. Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).
  9. Produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice.
  10. Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi).
  11. Autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări şi alte mijloace de transport naval de menire socială.
  12. Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanţie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente şi utilaje ce funcţionează cu gaze şi dispozitivele acestora).
  13. Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).
  14. Jucării.

Pași de urmat pentru RETURNEREA produsului.

  1. Completați formularul de retur - Formularul de Retur; acest lucru este necesar pentru a putea procesa în termen cât mai scurt returul și a vă trimite un produs înlocuitor sau pentru a vă returna banii.
  2. Ambalați produsele pe care doriti sa le returnați - produsul, în punga sau cutia originală, trebuie pus in altă cutie astfel încât nici produsul nici ambalajul să nu sufere stricăciuni! Dacă produsele alese pentru retur au fost însoțite de cadouri, trebuie returnate și acestea.
  3. În colet adăugați - certificatul de garantie (unde e cazul) și o copie a facturii;
  4. Trimiteți coletul prin Poșta Moldovei sau Nova Poshta către TOTALL la adresa MD 3129 , R.Moldova mun.Bălți, str. Decebal 121/3.

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de către client!

Important:

Produsele returnate, cât și ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/săculeții pentru încălțăminte/bijuterii) trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării. Coletul în care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor.